TINE Kremfløte konseptutvikling

Vi har utviklet et nytt konsept for TINE Kremfløte som heter "Og visp, så blir det godt".

TINE ønsket et konsept som fungerte på tvers av løsninger/sesong, i tillegg til at det ble laget uttak for fastelavn, maidager og Pavlova. De ønsket et klart fjernsignal og et uttrykk som kunne bidra til mersalg i høysalgperioder, utnytte naturlige salgstopper og utløse kjøp av TINE Kremfløte. Uttrykket skulle være levende, fristende og gi vann i munn.

Vi ønsket at konseptet svarte på shoppers ønsker, nemlig at:
1) Det må gå raskt
2) Enkelhet vinner og
3) Alle liker å kose seg
Derav konseptet og uttakene: Og visp! så har du en perfekt dessert. Og visp! så blir det fest. Og visp!, så blir det andre boller - til Fastelavn.

Det ble laget topper til alle kjølerne utformet som en kremfløte kartong. Et godt blikkfang i butikk, som gir et tydelig fjernsignal. Den orange fargen er med på å skape oppmerksomhet i butikk.

Det ble tegnet ut komplette demo/stands, hvordan disse skulle rigges i tillegg til butikkmateriell som static cling folie, on-pack, hyllemarkører, vippetasser og floor graphic for å trekke kundene til kjølediskene og pop up - 3-sidige - for god utnyttelse og flere budskap. Det ble også laget forslag til digitale filmer og bannerannonser på SoMe og egne nettsider og stunts/aktiviteter i butikk for å hjelpe kampanjen i butikk. En 360 graders kampanje.

Leveransen inkluderer alt fra idé, utvikling av nytt konsept, design/layout, uttegning av alle elementer til en 360 graders kampanje og ferdiggjøring/produksjon av elementer.

Under finner du en film vi laget med utdrag fra elementer i kampanjen KREM + PAVLOVA = SANT

TINE Kremfløte

Se Video

Slike videosnutter lager vi for flere av våre kunder - raskt og enkelt - til bruk i presentasjoner, på nettside, kurs, utsendelse. Basert på eksisterende bilder og materiell - ingen film eller foto-opptak er påkrevet. Vi benytter den samme teknikken for å lage animerte webannonser.